۱۳۸۷ خرداد ۱۸, شنبه

امام جمعه مشهد: زن بی‌حجاب پیاده نظام آمریکا و اسراییل ا

اراجيف احمقانه از ضحاکان


امام جمعه مشهد: زن بی‌حجاب پیاده نظام آمریکا و اسراییل است

وزیر کشور فرانسه سال قبل به آمریکا گفت، لازم نیست بمب بر سر مردم بریزید، بلکه کافی است پیراهن و دامن زنان کوتاه شود.

آفتاب: خطیب جمعه مشهد هشدار داد: «دینی که حضرت زهراء(س) برای آن کشته شد، با ولنگاری، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و ملعبه مواجه شده است».

به گزارش آفتاب، به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی، در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته مشهد، افزود: «ولنگاری، بی‌بند و باری و بی‌حجابی دین را مورد ملعبه قرار داده و ابزاری برای پیروزی دشمن شده است».

وی ادامه داد: «به تمام مسوولان و متولیان فرهنگی کشور تاکید می‌کنم که مسأله حجاب در مملکت حیاتی است و مسأله بی‌حجابی در کشور مانند قطع رگ گردن دین و انقلاب است».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی با تاکید بر این که دین را باید جدی گرفت، افزود: «این حساب دو دو تا است و بر کسی پوشیده نیست که استکبار جهانی در برابر ایران مستأصل شده و 30 سال در حال پارس کردن است ولی جرات نزدیکی به ایران را ندارد».

وی یادآور شد: «ایران با علم، قدرت و منطق قوی در چند ماه اخیر حوادثی را رخ داده است که یک برگ برنده در انقلاب، اکنون به 100 برگ برنده رسیده است».

خطیب جمعه مشهد به جنگ 33 روزه لبنان اشاره کرد و ادامه داد: «جنگ 33 روزه به

با این قصه جدی برخورد کنید زیرا سرنوشت انقلاب را چادر فاطمه زهرا(س) حفظ می‌کند و دشمن روی این مسأله دست گذاشته است...

 
نام قدرت انقلاب ایران تمام شد و آمریکا هنوز از زهرآگینی این پیروزی می‌سوزد، همچنین جریان تثبیت سیاسی لبنان نیز به نام ایران به ثبت رسید و آمریکا را مستأصل کرد».

عضو مجلس خبرگان رهبری با طرح این پرسش که آیا تجهیزات ایران نیرومند است، گفت: «این قدرت مردم است که در صحنه حاضر هستند و با وجود گرانی، ناداری، قحطی، جنگ 8 ساله و بمباران، پای دین ایستاده‌اند».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی تاکید کرد: «آمریکا نمی‌تواند بگوید که پیغمبر(ص) بد است، قرآن را آتش بزند و یا بگوید که علی(ع) و زهراء(س) به درد نمی‌خورند. تنها یک راه برایش مانده است که دین را از مردم بگیرد و آن هم از طریق قیافه آرایش کرده، موی پریشان و ساق پای برهنه یک دختر بی‌عفت و بی‌حیا است که نسل جوان را به باد شهوت گرفته و باعث فراموشی دین می‌شود».

وی یادآور شد: «وزیر کشور فرانسه سال قبل به آمریکا گفت، لازم نیست بمب بر سر مردم بریزید، بلکه کافی است پیراهن و دامن زنان کوتاه شود. وقتی دختر و زن ایرانی در جامعه بی‌عفت وارد شود، جوانی که در کوران غرایز جنسی است، نسبت به دین بدون حساسیت خواهد شد و زمانی که جوان پای سفره دین نبود، دین پشتیبانی نخواهد داشت».

خطیب جمعه مشهد افزود: «زن بی‌حجاب پیاده نظام آمریکا و اسراییل و همان نیرویی است که آمریکا و اسراییل وارد ایران کرده است، تا نظام و انقلاب را شکست دهد».

وی خطاب به مسوولان تاکید کرد: «با این قصه جدی برخورد کنید زیرا سرنوشت انقلاب را چادر فاطمه زهرا(س) حفظ می‌کند و دشمن روی این مسأله دست گذاشته است».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی تصریح کرد: «خدایا آنانی را که دانسته دستیار دشمنانت شده‌اند به ذلیل‌ترین نکبت‌ها دچار کن و آنانی را که ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریخته و دستیار دشمن شده‌اند، هدایت کن»

هیچ نظری موجود نیست: