۱۳۸۷ خرداد ۱۸, شنبه

نیروهای امنیتی رژیم درصدد حمله به دانشگاه تربیت معلم کرج

اعتصابات و اعتراضات مردمى در حکومت آخوندى ضحاکی

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

بنابه گزارشات رسیده از تربیت معلم کرج، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی (لباس شخصی ها) در دانشگاه و اطراف آن را به صورت گستردهای تجمع کره اند. از طرفی دیگر وزارت اطلاعات و مبشری رئیس نهادرهبر که هماهنک کننده نیروهای سرکوبگر در دانشگاه علیه دانشجویان است.بر روی اساتیدی که با دانشجویان رابطۀ خوبی دارند و مورد احترام آنها است فشار وارد می کنند که به دانشجویان اعتصاب غذا کننده و متحصن در تربیت معلم کرج بگویند که اگر به اعتراضات خود پایان ندهند
در طی امشب و یا فردا این دانشگاه به تصرف نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در خواهد آمد و با دانشجویان برخورد خواهند کرد.

از طرفی دیگر نیروهای بسیج دانشجوئی با دامن زدن به این شایعه ها یک جنگ روانی را علیه دانشجویان متحصن آغاز کرده اند. انها سعی دارند با این شایعات دانشجویان متحصن را پراکنده کنند و پس از آن اقدام به دستگیری سایر دانشجویان نمایند.

زمانی مدیر کل امور فرهنگی و فوق برنامه بعد از ظهر امروز به خوابگاه دختران رفت و آنها را مورد تهدید قرار داد ، دختران دانشجو با متوجه شدن این موضوع در حدود 1000 نفر تجمع نمودند و نسبت به برخورد خودسرانه این فرد اعتراض کردندو زمانی را وادار به خروج شدن از خوابگاه کردند. این درحالی است که امروز در ایران تعطیلات رسمی است. و کارهای اداری تعطیل می باشد.و این فرد به احاظ آیینامه تربیت معلم حق ورود به محل استراحت دختران دانشجو را ندارد.

دانشجویان اعلام کرده اند که به شایعات و تحرکات نیروهای اطلاعاتی وقعی نخواهند گذاشت و تا رسیدن به خواسته های خود به تحصن و اعتصاب غذا ادامه خواهند داد. ومسئولیت هرگونه حمله به دانشجویان و دانشگاه که حریم مقدسی است به عهدۀ حریم شکنان می باشد.

دانشجویان تربیت معلم از تمامی دانشجویان دانشگاههای کشور خواستار حمایت شدندو روزهای آتی را با اعتراضات گسترده در دانشگاههای حمایت خود را از خواسته های دانشجویان تربیت معلم کرج که خواسته های مشترک تمامی دانشجویان کشور است ابراز دارند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، به نیروهای سرکوبگر هشدار می دهد که هرگونه تعدی به دانشجویان تربیت معلم کرج با اعتراضات گسترده داخلی و بین المللی مواجه خواهد شد و حمله کنندگان به دانشجویان در هر مقامی که باشند به عنوان جنایتکاران علیه بشریت تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.لذا بدون اتلاف وقت به خواسته های به حق دانشجویان تن دهند.

18 خرداد 1387 برابر با 7 جون 2008

هیچ نظری موجود نیست: