۱۳۸۷ خرداد ۱۵, چهارشنبه

روحانی: عوام‌فریبی شدت گرفته، با شعار دادن مشکلات حل نمی‌ شود.....

افشاگرى ضحاکان زمانه

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: راه امام جاری شدن ایمان، اخلاق، ایثار و جهاد در جامعه است و با شعار دادن مشکلی از مشکلات مردم حل نمی شود که پیروی از راه امام خمینی (ره) به شعار نیست.

حجت الاسلام حسن روحانی شب گذشته در جمع عزاداران خمینی کبیر در مسجد امام سمنان گفت: شعارهای آرمانی را باید رهبر انقلاب و ولی امر مسلمین جهان بدهند و ما باید به فکر اداره کشور باشیم و مسیر را هدایت کنیم و از دادن شعارهای آرمانی در جامعه پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان(عج) است، گفت: نباید به این مسئله اتکا کنیم که چون کشور ما کشور امام زمان است، مسئولیتهای خودمان را به امام زمان(عج) نسبت دهیم بلکه باید خودمان در صحنه باشیم و با تلاش و تفکر کشور را اداره کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در سال 1366 وقتی صحبت از غنی سازی اورانیوم بود کسی باور نمی کرد که به این فنآوری نوین دست پیدا کنیم اما در سال 1380 نتیجه تلاش متخصصین ایرانی به ثمر نشست و ما با تلاش و فعالیت توانستیم به انرژی هسته ای دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: احیای دین اسلام، آزادی مردم و احیای هویت اسلامی و ایرانی سه هدیه ارزشمند امام به ملت ایران بود که حضرت امام خمینی(ره) به ملت ایران اعطا کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ۱۴‬خرداد را روز هجران، وداع و روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و روز کارایی ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: این روز همراه با خاطرات تلخ و فراموش ناشدنی است.

روحانی یادآور شد: زندگی امام راحل همواره دستاوردهای مهمی برای مردم و کشور داشت و حضرت امام شخصیتی تاریخی و تاثیر گذار در جهان اسلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سرخه نیز گفت: بعضی‌ها با بازی‌های سیاسی سعی در خارج کردن امام و رهبری از صحنه انقلاب هستند و با عوام فریبی درصدد رسیدن به هدف خود هستند.

دکتر حسن روحانی شب گذشته در آیین سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه شهدا سرخه گفت: عوام فریبی در جامعه شدت گرفته است در حالی که حضرت امام هیچ وقت عوام فریبی نمی کرد و از عوام فریبی و خرافه گرایی پرهیز می کرد.

وی افزود: شاه در کشور احساس مالکیت می کرد و خیلی راحت با سفیران انگلیس و آمریکا امکانات کشور را معامله می کرد ولی امام راحل منشا مشروعیت را خداوند و منشا مشروعیت قدرت را هم خداوند عنوان کرده بود.

به گفته وی، رای مردم در جمعهوری اسلامی سرنوشت ساز و تعیین کننده است و مردم هستند که با رای خود مسئولان را برای اداره کشور انتخاب می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: همه در برابر قانون برابرند و این از فرمایشات امام بود که بارها تاکید می کردند که فرق نمی کند، مسئول یا غیر مسئول همه با هم برابرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر رهبری، روحانیت و مرجعیت از صحنه خارج شوند نمی توانیم انقلاب را نگه داریم.

به گفته وی، حضرت امام عزیزترین شخصیت تاریخی برای ملت ایران بعد از معصومین است و بارها به همراهی دین و سیاست در جامعه تاکید داشتند.

روحانی خاطرنشان کرد: ره آورد نهضت امام(ره) آزادی ملت ایران بود، ملتی که قرنها زیر پرچم استبداد و استعمارگران بود با رهبری امام به پیروزی رسید.http://www.shahabnews.com/vdcg.w9wrak9yzpr4a.html

هیچ نظری موجود نیست: