۱۳۸۷ خرداد ۱۹, یکشنبه

فراخوان اتباع آلمانی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار!!!!!

اخبار مرتبط داخلی و خارجی ایران
اطلاعیه قابل تامل سفارت آلمان در تهران:
فراخوان اتباع آلمانی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار!
سفارت آلمان وظیفه دارد اتفاقات ناگهانی یا ناگوار را به اطلاع شهروندان آلمانی یرساند و برای حفاظت بیشتر شهروندان، این مسایل پیش بینی شده است. به این لحاظ لازم است که سفارت آلمات از نشانی شهروندان آلمانی آگاهی داشته باشند
لیست جلوگیری از اتفاقات ناگوار " چیست؟

به گزارش پارسینه، سفارت آلمان در تهران اخیرا اطلاعیه ای با عنوان"لیست جلوگیری از اتفاقات ناگوار" خطاب به اتباع آلمانی مقیم ایران صادر کرد.

در این اطلاعیه قابل تامل آمده است" سفارت آلمان وظیفه دارد اتفاقات ناگهانی یا ناگوار را به اطلاع شهروندان آلمانی یرساند و برای حفاظت بیشتر شهروندان، این مسایل پیش بینی شده است. به این لحاظ لازم است که سفارت آلمات از نشانی شهروندان آلمانی آگاهی داشته باشند.
هدف آن است که وزارت امور خارجه و سفارت آلمان در موارد لازم، باید مراحلی را در رابطه با حفاظت شهروندان آلمانی در نظر بگیرد که در کشور ایران زندگی می کنند.

با توجه به همکاری سفارت و وزارت امور خارجه و اتحادیه اروپا، فهرست نشانی شهروندان به ما کمک می کند که در موارد اضطراری مانند زلزله به شما دسترسی داشته باشیم تا خدمات خود را عرضه کنیم و سفارت آلمان از شما سپاسگزار می شود که اگر ایران را ترک می کنید، به سفارت اطلاع دهید.

چه کسانی باید نشانی خود را در این لیست ثبت کنند؟

کلیه آلمانی هایی که در تهران یا ایران به صورت توریست و غیره توریست سکونت دارند، لازم است نام و مشخصات خود را به ثبت برسانند. این اطلاعات را محرمانه نگهداری می کنیم و از سرمایه و یا هر چیز دیگر شما با قوانین موجود حمایت و حفاظت می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: