۱۳۸۷ خرداد ۱۹, یکشنبه

قند و چای دركردستان كمياب شد...

اخبار استانهاى کشور

ایسنا: طي چند روز گذشته مردم كردستان با شايعه افزايش قيمت قند و چاي مواجه شدند؛ جالب اين كه با پخش اين شايعه، اين اجناس به سرعت در سطح استان كمياب شد.

مديركل سازمان بازرگاني استان كردستان گفت: علي‌رغم وجود شايعات كذب، كليه ارزاق عمومي و مايحتاج مورد نياز مردم به وفور در سطح استان يافت مي‌شود و قابل دسترسي است؛ كه متأسفانه تعداد معدودي از افراد غيرصنعتي با اخلال در بازار و ايجاد جو رواني با هدف سودجويي و متشنج كردن بازار دست به احتكار و مخفي كردن كالاهاي مورد نياز به قصد فروش به قيمت بالاتر مي‌كنند.

وي افزود: اين سازمان با همكاري نيروي انتظامي، استانداري كردستان، تعزيرات حكومتي و نيروي مقاومت بسيج در يك طرح ضربتي اقدام به اجراي گشت‌هاي مشترك كرد كه ماحصل تلاش منجر به كشف و ضبط تعداد 9 انبار عمده به ميزان 75 تن انواع چاي خارجي و 5/4 تن قند و شكر و برنج و همچنين پلمپ تعداد10 واحد فروش چاي كه اقلام به گرانفروشي كرده بودند، شد.

وي در پايان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادي از قبيل احتكار، اخفاء و امتناع از عرضه كالا و گرانفروشي مراتب را با تلفن 124 به سازمان بازرگاني اطلاع دهند.

هیچ نظری موجود نیست: