۱۳۸۷ خرداد ۲۳, پنجشنبه

بی خبری از وضعیت یک زندانی سیاسی

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

هود یازرلو، زندانی سیاسی 21 ساله، که از روز 4 خرداد ماه امسال با حکم شعبه دوم بازپرسی دادگاه انقلاب بازداشت شده است، در شرایط نامعلومی به سر می برد.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، قاضی ضرغامی در پاسخ به درخواست های مکرر خانواده یازرلو گفته است که به زندان مراجعه کنند و زندان اوین نیز از ارائه توضیح خودداری نموده و ایشان را به دادگاه رجوع می دهد.

بر اساس اظهارات خانواده هود یازرلو، او در پاسخ به قاضی تنها به دلیل اینکه گفته است : "من منافق نمی شناسم و مجاهدین خلق را می شناسم"، او را روانه بند 209 زندان اوین کرده است. ضرغامی، رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای انقلاب، در روز 4 خرداد و پس از آنکه هود و مادرش به دلیل احضار تلفنی در دادگاه حاضر شدند، آنها را به فعالیت با سازمان مجاهیدن متهم کرده و به خاطر سفر به عراق مورد سرزنش و پرخاش قرار داده است.

نازیلا دشتی، مادر هود یازرلو، هرگونه فعالیت و عضویت در سازمان مجاهیدن خلق را تکذیب نموده و گفته است سفر آنها به عراق تنها برای دیدار با خواهراش انجام گرفته است.

با گذشت نزدیک به سه هفته از بازداشت هود یازرلو، خانواده او هنوز موفق به دریافت اجازه ملاقات و معرفی وکیل به دادگاه نشده اند و همچنان از وضعیت فرزند خود خبری در دست ندارند.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
تهران، 23 خرداد 87
komitedefa@gmail.com


هیچ نظری موجود نیست: