۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

سایت ایرانیوز متوقف شد

رسانه ها و روزنامه نگاران در حکومت ملايان و ضحاکان

مدیریت سازمان خبری و مرکز اطلاع رسانی ایرانیوز اعلام کرد: فعالیت این رسانه تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد بود.

براساس این اعلام، ایرانیوز که طی سه سال گذشته با همت ده ها خبرنگار جوان فعالیت مستمر خود را انجام داده بود از این پس به روز رسانی نمی شود.

یکی از آدرس های ایرانیوز از سال گذشته و در پی شکایت یکی از مقامات دولتی فیلتر شده بود و این درحالی است که شکایت فوق کماکان در مرحله بازپرسی قرار داشته و هیچ حکمی دایر بر محکومیت ایرانیوز صادر نشده بود.

مدیریت ایرانیوز اعلام کرد که با هدف تسریع در تعیین تکلیف این رسانه از سوی قوه قضائیه فعلاً فعالیت آن متوقف خواهد شد چرا که شایسته نیست رسانه ای که خود را متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی دانسته و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کند؛ در محاق فیلتر به فعالیت خود ادامه دهد.

در اطلاعیه صادر شده همچنین آمده است: توقف این رسانه موقتی خواهد بود و در صورت رفع مشکل فیلتر، مجدداً از سر گرفته می شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه همچنین تصریح شده: انتظار داریم که مسئولان دولتی در قبال فعالیت رسانه های مستقل سعه صدر بیشتری از خود نشان داده و از انتشار اخباری که حاوی نقد دلسوزانه باشد؛ به واقع استقبال کنند.

لازم به ذکر است که ایرانیوز در طول فعالیت خود قریب به 86 هزار عنوان خبر، گزارش، گفت و گو و یادداشت و همچنین بیش از 1500 گزارش تصویری منتشر کرده است.
http://asriran.com/view.php?id=44664

هیچ نظری موجود نیست: