۱۳۸۷ خرداد ۲۶, یکشنبه

گزارش فارس از اجرای مرحله جدید برخورد با بدپوششی

نیروی انتظامی از روز گذشته در اجرای طرح برخورد با بدحجابی با شیوه‌ای جدید بعد از ارشاد زنانی كه از مانتوهای كوتاه و چسبان استفاده می‌كنند آدرس فروشنده مانتو را در محل دریافت و بلافاصله اقدام به پلمپ واحد صنفی فوق می‌كند.

این طرح كه بنا به اعلام مسئولان نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی تلقی می‌شود دیروز در میدان ونك تهران اجرا شد.

بر پایه مشاهدات خبرنگار فارس، ماموران گشت ارشاد كه در تمامی اطراف میدان ونك حضور داشتند علاوه بر زنان بدپوشش پسرانی را كه اقدام به آرایش موهای خود به سبك مدل های منحرف غربی می‌كردند نیز به خودروهای گشت ارشاد منتقل و آدرس آرایشگاهی را كه در آن محل اقدام به آرایش موهای خود كرده بودند می دادند و سپس آرایشگاه فوق بلافاصله توسط ماموران اداره اماكن پلمب می‌شد.

ماموران گشت ارشاد در راستای اجرای مرحله جدید طرح برخورد با بدپوششی عصر روز گذشته در میدان ونك چندین زن بدپوشش را به خودروهای مستقر گشت ارشاد منتقل كردند كه آنها نیز آدرس واحد صنفی كه مانتوی خود را از آن محل خریداری كرده بودند را پاساژ ونك ذكر كردند و سپس ماموران گشت ارشاد همراه با ماموران اداره اماكن به پاساژ ونك رفته و چندین معازه را در این پاساژ پملب كردند.

ماموران پلیس در بازدید از مغازه‌های پاساژ ونك فروشنده‌های مردی را كه اقدام به پوشیدن شلوارهای فاق كوتاه و یا تی‌شرت‌ها نامتعارف كرده بودند ، شناسایی و واحد صنفی آنها را به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب كردند.

ماموران گشت ارشاد همچنین یك عطرفروشی را كه در وسط پاساژ اقدام به نصب دوربین مداربسته به طرز بسیار ماهرانه‌ای كرده و از مشتریان فیلمبرداری می‌كرد، شناسایی كرده و با متصدی وی برخورد قانونی كردند.

به گزارش خبرنگار فارس چندین نفر از پسران جوان كه در میدان ونك از سوی پلیس به دلیل آرایش موهای خود به سبك غربی مورد تذكر و ارشاد قرار گرفتند، عنوان كردند كه برای آرایش موهای خود مبالغی بین 6 تا 20 هزار تومان را به آرایشگاه پرداخته‌اند.

ماموران گشت ارشاد در پاساژ ونك 4 واحد صنفی را كه متصدیان آنها رعایت شئونات اسلامی را نكرده بودند پلمب كردند.

بر پایه اجرای فاز جدید طرح امنیت اجتماعی با واحدهای صنفی كه اقدام به فروش پوشاك نامناسب و یا آرایش‌ موها به سبك غربی و مبتذل كنند، بلافاصله توسط پلیس پلمب می‌شوند.

هیچ نظری موجود نیست: