۱۳۸۷ مهر ۱۶, سه‌شنبه

احضار سه دانشجوی دانشگاه شیراز به کمیته انضباطی

خبرنامه امیرکبیر: در حالی که تنها دو هفته از آغاز سال تحصیلی جدید می گذرد نوید غفاری، امین درستی و اکبر حسن پور، ۳ نفر از فعالین سیاسی-دانشجویی دانشگاه شیراز به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شدند.

از این دانشجویان خواسته شده تا ظرف مدت یک هفته به کمیته انضباطی دانشگاه مراجعه کنند.

با شروع سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه شیراز با مسایل و فشارهای مختلفی روبرو شده اند. به گزارش خبرنامه امیرکبیر تهدید دانشجویان دانشگاه و تلاش مدیریت برای اخراج آموزشی فعالین دانشجویی افزون تر شده است. از سوی دیگر چند تن از دانشجویان نیز به دلیل اعتراض به وضعیت نامناسب سلف، خوابگاه و … به کمیته ی انضباطی احضار و مورد مواخذه قرار گرفته اند.

پس از شروع مهرماه و ورود دانشجویان جدیدالورود، وضعیت اسکان و بهداشت خوابگاه های دانشگاه شیراز با مشکلات زیادی روبرو بوده است. این در حالی است که پس از تحصن یازده روزه دانشجویان دانشگاه شیراز در اسفند ۸۶، کیفیت امکانات این دانشگاه تنزل پیدا کرده است.

لازم به توضیح است که دو نفر از این دانشجویان به نام های امین درستی و اکبر حسن پور در پی تحصن ها، اسفند ماه گذشته نیز به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شده بودند. نوید غفاری نیز مدیر مسئول نشریه «وریا» است که در خردادماه بدون برگزاری جلسه بررسی تخلفات نشریات توقیف شد.

هیچ نظری موجود نیست: