۱۳۸۷ مهر ۲۶, جمعه

دادگاه پالیزدار به صورت غیرعلنی برگزار می شود

خبرگزاری مهر: سخنگوی قوه قضاییه گفت طی چند روز آینده پرونده پالیزدار به دادگاه ارجاع شده و به جریان خواهد افتاد.

علیرضا جمشیدی در اردبیل با بیان این مطلب اظهار داشت: پرونده پالیزدار در شرف تکمیل تحقیقات نهایی بوده و با آماده شدن کیفر خواست و نهایی شدن آن در ظرف چند روز آینده در دادگاه مطرح خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد: این پرونده بنا به نظر قاضی می تواند به صورت علنی یا غیر علنی در دادگاه مطرح شود و البته قاضی این دادگاه نیز بر مبنای شرایط پرونده در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

وی افزود: در صورتی که این پرونده بنا به تشخیص قاضی با مسائل امنیتی کشور و موارد خاص ارتباط داشته باشد دادگاه به صورت غیر علنی برگزار می شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه مصادیق مشخصی در قانون برای این موارد آورده شده است عنوان کرد: در صورت عدم مغایرت با این مصادیق دادگاه پالیزدار به صورت علنی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در ارتباط با پرونده های مفاسد اقتصادی تاکید کرد: تعدادی از این پرونده ها در دادگاه مطرح شده و در حال حاضر در جریان رسیدگی قرار دارند و تعدادی نیز در مرحله بررسی و تحقیقات هستند.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده 220 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران تنها به در دست بررسی بودن این پرونده اشاره کرد و درباره زمان نهایی شدن سایر پرونده های اقتصادی نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

هیچ نظری موجود نیست: