۱۳۸۷ آذر ۲۸, پنجشنبه

خانم شهناز غلامي در بند قاتلين و معتادان زن محبوس است!

خانم شهنازغلامي در صحبگاه، 09/08/87در منزل مسكوني اش درتبريزاز سوي چند نفر از نيرو هاي امنيتي با ضرب و شتم و توهين دستگيرشده است. پس از دستگيري مامورين اطلاعات اقدام به برداشتن كليه لوازم وسايل شخصي خانم غلامي از جمله شناسنامه , پاسپورت , كيس كامپيوتر , موبايل ,كتاب ها و جزوات, دفترهاي تلفن و حتي دفترچه ي حساب بانكي و كوپن كرده اند .
در حال حاضر خانم شهناز غلامي در بند قاتلين و معتادان زن در زندان تبريز در بدترين و ضعيت و به صورت كف خواب در حال بازداشت است. هيچ گونه لباس گرم وو سايل
گر مايشي در اختيار خانم غلامي قرار ندارد و تنها زير انداز وي يك پتو است كه بروي كاشي كف بند مي اندازد كه به همين علت دچار درد شديد در ناحيه ي پاها و كمر شده است. تنها اتهام خانم غلامي خبر رساني در مورد فعالان مدني آذربايجان است، چيزي كه در هيچ جا ي دنيا جرم و گناه حساب نمي شود .
از سوي ديگر خانم غلامي عهد دار مسئوليت دخترخردسال و مادر پيرش نيز هست و در اين مدت كه در زندان بسر مي ببرد از وضعيت نا مساعد آنها خبري نيست .
خانم غلامي علاوه بر قرار داشتن در بند زندانيان عادي و خطر ناك و نداشتن امكانات اوليه يك زنداني ، در زمان بازداشت در اداره اطلاعات مورد شديدترين شكنجه هاي روحي و جسمي قرار داشته است .
احتمالاً در روزهاي آينده آقاي نقي محمودي و كالت و دفاع از خانم غلامي را قبول نما ئيد .

هیچ نظری موجود نیست: