۱۳۸۷ دی ۲۵, چهارشنبه

انتقال آیت الله بروجردی به بند زندانیان خطرناک

فعالان حقوق بشر در ایران

مسئولان زندان یزد با انتقال روحانی زندانی ، آیت الله بروجردی از بند نظامیان این زندان به بند زندانیان مواد مخدر که دارای شرایط محدودتری از نظر امکان تماس و همچنین امنیت کمتری می باشد ، موجبات اعتراض این زندانی عقیدتی به شرایط خود در این زندان گردیدند.

آقای بروجردی در این ارتباط، پیامی به شرح زیر مخابره نموده اند:

امروز مرا به بند دیگری منتقل کردند و با نیت آزار بیشترم، جایم را تغییر دادند، در این قسمت از زندان یزد به مشکلات جدید و جدی تری مبتلا گشته ام که از جمله سردی مکان و تضییقات ارتباطی با تلفن می باشد، هدف هیئت حاکمه دیکتاتور و زورگو از پا درآوردن مقاومت و خاموش کردن فریادم می باشد. اکنون بار دیگر از وکلایم در داخل و خارج از کشور می خواهم تا مراتب اعتراضات وسیع خود را نسبت به هدم حقوق بشر و سلب تنفس یک پیشوای مذهبی زندانی اعلام کنند و از نهادهای مدافع زندانیان و اسرا بخواهند تا حرکت رهائی بخش خود را تشدید نمایند و نیز از رسانه های جمعی جهان در رفع حصارهای سنگین و سخت من مساعدت گیرند، قطع تلفنهای من به معنای کور کردن دیده بان حقوق بشر در زندانهای قرون وسطائی دیکتاتور است، خفه کردن یک منادی آزادی و مبشر استقلال اعتقادی در بندهای نکبت بار حکومت مذهبی به مفهوم انسداد خبررسانی های پایدار و موثر در جهان معاصر می باشد.من لحظات رقت باری را سپری می کنم که نیازمند مساعدت فوری مجامع جهانی هستم.

هیچ نظری موجود نیست: