۱۳۸۷ مرداد ۴, جمعه

تخریب منازل مسکونی مردم محروم در بجنورد

سایت مطالبه در مشهد: سحرگاه 30 تیرماه 1387 ، لدرهای شهرداری بجنورد در معیت معاون فرماندار،شهردار، دادستان، یکی از مسئولین نیروی انتظامی استان خراسان شمالی و با پوشش وسیع نیروی انتظامی، اقدام به تخریب منطقه ی احمد آباد بجنورد نمودند.

نکته عجیب و تاسف آور این حادثه ،اقدام به تخریب منازل مسکونی منطقه احمد آباد بدون کوچک ترین اطلاع قبلی مبنی بر چنین برخوردی به اهالی این منطقه می باشد. با این اوصاف ساعت 3 بامداد اهالی مجبور به ترک منازل خود شدند تا شاهد تخریب منازلشان باشند.

مردم بی خانمان شده ی محله ی احمد آباد که همگی از محرومین و قشر آسیب پذیر جامعه می باشند ، اظهار میکنند برای دریافت مجوز ساخت این مسائل بارها به بخش داری مرکزی و شهرداری بجنورد مراجعه نموده ایم ولی شهرداری به آنها اعلام نموده در آینده با اخذ جریمه مشکل مجوزشان حل خواهد شد.

بازدید از منازل مخروبه و دیدن ساکنین خانه ی ویران آن و شنیدن صحبت های آنها قلب هر انسانی را به درد می آورد و لذا این قضیه با توجه به شرایط حساس کشور ، متاسفانه بازتاب بسیار بدی در اذهان عمومی مردم شهرستان بر علیه دولت و بعضا نظام داشته است.

بی تدبیری و بی توجهی مسئولین مربوطه در مدیریت این جریان و عدم پاسخگویی و حتی شنیدن صحبت های اهالی منطقه موجب بالا گرفتن اعتراضات و تجمع اهالی این منطقه در جلوی استانداری و شکسته شدن شیشه های استانداری خراسان شمالی گشت.

در حال حاضر و با توجه به تبعات منفی جریان هیچ نهاد و ارگانی مسئولیت این قضیه را بر عهده نمی گیرد و همه ی ارگان های دخیل در ماجرا قصد تبرئه و فرافکنی جریان را دارند.

هیچ نظری موجود نیست: